Logo vriLogo vri versión móvil
Elija un buscador del SIEUN

Notas Boletín UN Investiga

13th PROFILE Symposium and Launching of Vol. 19, No. 1 of 'PROFILE Issues in Teachers' Professional Development'

Featured lectures:

• «Creating a Pedagogical Space that Fosters the (Re)Construction of Self Through Life Stories of Pre-Service English Language Teachers» (Álvaro Quintero Polo / U. Distrital Francisco José de Caldas)
  • «Collaborative Work and Language Learners' Identities When Editing Academic Texts» (Lorena Caviedes, Angélica Mesa, Íngrid Rodríguez / U. El Bosque)
  • «Language Learning Shifts and Attitudes Towards Language Learning in an Online Tandem Program for Beginner Writers» (Claudia Lucía Ordóñez, Diana Carolina Guevara / Universidad Nacional de Colombia sede Bogotá)
  • «A Learning Experience of the Gender Perspective in English Teaching Contexts» (Claudia Patricia Mojica, Harold Castañeda-Peña / U. de los Andes, U. Distrital Francisco José de Caldas)

Date and time: 15 February 2017, 14:00-18:00

Venue: Salón Oval Darío Chica Mesa, Edificio de Posgrados, Facultad de Ciencias Humanas, Universidad Nacional de Colombia sede Bogotá (Carrera 30 45-03, building 225, see map, Bogotá, D. C., Colombia

Registration form: https://goo.gl/forms/mmuKjuM2AhvSDXE12

Further information: rprofile_fchbog@unal.edu.co  Phone (+571)3165000 extension 16780

[Boletín UN Investiga 332, 9 de febrero de 2017]