Notas Boletín UN Investiga

Charla para ingenieros «Embedded Processors and Programmable SoC to Security Applications»

This talk addresses the susceptibility of Programmable SoC (System on Chip) devices to transient errors and how these devices can be used in security applications. Some fault tolerant techniques for embedded processors and dedicated programmable designs targeting security applications are described. Radiation test methodology and fault injection are presented.

Conferencista: Fernanda Lima Kastensmidt, profesora de la U. Federal de Río Grande del Sur

Fecha y hora: 13 de marzo de 2017, 11:00-12:30

Lugar: Sala de reuniones, edificio CADE de Ingeniería, primer piso, Universidad Nacional de Colombia sede Bogotá (Carrera 30 45-03, edificio 408, ver mapa)

Inscripciones en goo.gl/forms/hGtb7SQokg0vpsI63